קורס צילום מסחרי

אורך הקורס: 

מה בקורס: רוצים לצלם בעצמכם?

בקורס  תוכלו להכיר וללמוד את היסודות של צילום שיווקי פרסומי, תוכלו לקבל ידע וניסיון בסיסי לגבי אופן העבודה עם ציוד צילום ואביזרי תאורה מודרניים ואפילו לבנות את הסטודיו הנייד שלכם שיישאר אתכם להמשך הדרך. ומה שהכי חשוב, תוכלו לשפר מאוד משמעותית את איכות התמונות של המוצרים שלכם ולקבל יתרון תחרותי בזמן פרסום התמונות באינטרנט, רשתות חברתיות או בכל מדיה המונית שתבחרו. שיעורים מתקיימים באווירה אישית ונעימה, במקום שאתם רגילים לעבוד בו או לנוח. וכמובן כל זה בהתחשבות מלאה בבקשות ורצונות שלכם, בגבולות התקציב שנקבע יחד ובזמנים הכי קצרים שניתן.

בואו ללמוד ולתרגל עקרונות וכלים לצילום שיפיק תמונה מוכרת באמצעות טלפון חכם, לשימוש ולפירסום בפייסבוק, Etsy, eBay, אינסטגרם ועוד......

למי מיועד הקורס: למי מיועד קורס יסודות של צילום שיווקי פרסומי ?

  * אתם בעלי עסקים אשר עוסקים עבודת ידיים: אוכל, אופנה, תכשיטים ואביזרי נוי, עיבוד ועיצוב אבנים או זכוכיות, תפירה וכל עיסוק אמנותי אחר

 * אתם מוכרים את המוצרים שלכם באינטרנט או בחנויות כמו איביי, אטסי ?

 * אתם עובדים כשכירים במשרה מלאה או חלקית, אך בנוסף יש לכם תחביב יצירתי שמזמן חלמתם להפוך אותו לסוג של הכנסה נוספת – אני אעזור לכם להגשים את חלומותיכם !

 * אתם מעוניינים לקדם ולשווק את העסק שלכם, למשוך תשומת לבם של לקוחות פוטנציאלים או לגייס שוטפים חדשים. או שברצונכם להגדיל משמעותית את נפח המכירות של המוצרים שלכם בזמנים הכי קצרים ובמינימום השקעות כספיות – צילום שיווקי פרסומי מהווה כלי אוניברסלי ויעיל ביותר להשגת המטרות שלכם !

* אתם מוגבלים בזמן ובמשאבים על מנת להירשם לקורסים מסובכים בצילום. אתם רחוקים מאוד ממושגים מקצועיים בתחום הצילום. ציוד רב, חוקי קומפוזיציה, התעסקות עם מצלמות ועדשות מהווה מכשול בשבילכם – ביחד נחליט על ציוד המינימלי שנדרש עבורכם וכמובן תקבלו הדרכה מקצועית ומסודרת לגבי כל שלב ושלב !

* אתם מייצרים מוצרים בלעדיים אבל יש לכם חוסר ידע או ניסיון באיך להציג אותם לקהל הרחב. אין לכם שום יכולת לשלם כל פעם לצלם מקצועי. אתם לא רוצים לחכות ימים רבים ואחר כך לגלות שתמונות שקיבלתם אינם תואמות למטרות שלכם – למה לבזבז זמן יקר ? לאחר שתסיימו את קורס יסודות של צילום שיווקי ופרסומי לעסקים קטנים ובינוניים, מיד תוכלו לממש את הידע שרכשתם, להרגיש חופש יצירתי ועצמאות פיננסית ארוכי טווח !

בין הנושאים הנלמדים: 

- צילום דיגיטלי בסמארטפון 

- טכניקה צילום ודגשים לצילום נכון

- קומפוזיציה ופרספקטיבה

- יצירת תמונה מוכרת - מסר שיווקי

- עיבודים והתאמת התמונות לפרסום ברשתות חברתיות ואמצעי הפרסום והשיווק השונים.

- צילום מקדם מכירות - צילום נכון לשיווק ממוקד 



מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף: